Šumava 2000

Neděle, 30. 7. 2000, den druhý

Budíček dělá vedoucí v 9:15. Naštěstí přiváží snídani z pekárny v Kvildě. Po dopití stého piva v 11:00 odjíždíme. Sjíždíme údolím Vltavy, zastavujeme jen v Borové Ladě na jedno malé pivečko. U Polky se posilňujeme na mostě z veselé lahvičky, přejíždíme řeku a po cyklostezce prudce stoupáme do kopce, abychom zase mohli sjet do Strážného. Cestou mají Kamila a Feri problémy s pedály, do Strážného si tedy přivoláváme Lucii se servisním vozem a provádíme servis.

Ze Strážného jedeme po hlavní silnici do Hliniště, míjíme také několik "pedálů" (rozumněj šlapek). Odbočujeme na silnici do Českých Žlebů a čtyři kilometry stoupáme. V hospodě si dáváme výborný oběd, řeznický talíř a Budvar 10. Pod deštníky se schováváme před dešťovou přeháňkou a pak sjíždíme pod Stožeckou skálu. Cestou se odpojuje Jarda, musí v pondělí do práce a tak dnes končí. Jede do Vimperka pro auto.

Vyjíždíme a pak i vycházíme blátem ke Stožecké kapli, několik jedinců pak pokračuje dál do kopce až na Stožeckou skálu. Ze skály je pěkný výhled do údolí Studené Vltavy, kde sledujeme parní vlak ze Stožce do Nového Údolí, a také na začátek Lipenské přehrady. Kamila s Hankou zatím pomalu jedou do Volar a společně s Lucií a Kryštofem čekají na zbytek výpravy v nádražní restauraci. Podél Mrtvého Luhu sjíždíme do Dobré a pak zastavujeme na Soumarském Mostě ve stánku. Je sychravo, zima a tak si dáváme pivečko. Přijíždí Jarda a protože má Feri stále problémy s jeho novými nášlapnými pedály, provádějí výměnu jednoho pedálu.

Po hlavní jedeme do Volar, sedáme do nádražky, objednáváme jídlo. Pak nalézáme pěkné místo na spaní a tak se spokojeně vracíme do nádražky. Část výpravy zatím hraje šipky. Při náhodné kontrole kol, stojících venku před hospodou, odchytává Feri malé zlodějíčky. Prohrabali se nám v cyklobrašničkách a ukradli několik blikaček a cigarety. Po hodině máme vše zpět, Viki má novou blikačku, protože tu jeho původní zlodějíčkové zničili

Nádražka zavírá po desáté a tak se přesunujeme do kolny blízko jedné továrny, kde přespíme. Ještě je čtena "Rukověť správného chlapa" a probíhá malé fernetové kolečko.

Úvodní stránka Předchozí stránka Pokračování ...