Ottawa 2k - deník

24.6.

Akce začala zdařile. Sraz byl stanoven na 10.00 u Kříži. Klaplo to nachlup. Přijel jsem s loděma a Andy v 10.17 a Jarda s Dany v 10.35. Lodě jsme přeložili na Jardovo auto a jsme ve složení Jarda, Daniela, Andy a já vyrazili směr Sušice. Skoukli jsme stav v Sušici a jeli dál proti proudu. Annín - vody dost. Zajeli jsme tedy do Rejštejna. Skoukli vodočet a sedli do hospody. Dali jsme si pivo, dvě, oběd. Teď je 14.21 a za chvíli vyrážíme směr kemp. Kde je Rady, který jel vlkem, nevíme. Na founu mu naskakuje schrnka. No, uvidíme...
Zapsal Viki

A co naši nováčci - háčci v KP od dovolené s KP očekávají?

Dany: PŘEŽÍT!
OK

A Andy:
Jelikož jsem na dovolené - jediné dovolené v roce, očekávám naprostou pohodu. Všem zdůrazňuju - naprostou pohodu. To obzvlášť pro Vikiho - NAPROSTOU POHODU!
Jelikož jsem tvor náročný, přeji si veškerý komfort a vymoženosti háčka. Veselého kormidelníka, neustále k "ruce" a též ostatní členy, vesele naladěné a neustále ke všemu připravené... Jinak jsem skromná. Toť vše.

25.6.

Ráno káva, snídaně. Déšť. Kytárka u Kříži ve stanu. Pivko, kořka. Zastihlo mi to kapičku "s nohou před". Rady jde pro pivo.
Zapsal Viki

Stále častěji mě napadá záludná otázka: "Proč se tu háčci až na Kamilu neopakují?" - Stále častěji mě napadá odpověď: "Protože kormidelníci jsou hambáři a bývalí háčci jsou rádi, že přežili jednou."
Kromě železné koule, kterou si Viki včera "odhodil" na mé rameno, odřené ruky a bolavé hlavy pro včerejší pitce se mi tu ale moc líbí. A to jsme ještě nevsedli do lodí.:)
Daniela

Je hnusně, zima, asi nikdy nevyjedem. Ještě že máme tolik fernetu.
Andy
PS: Ale u Jardy je ve stanu pěkně teplo a smrad!

27.6. Šrotiště v Sušici

Háčci mají za sebou 9 rund slivovice. Jsem zvědav, který z nich je nejvíc na plech. Kamča se pořád tváří jakoby pila hruškový džus. Nyní by nám rádi vylíčili(y) svoje pocity:
Dany: I want to be free.
Kamila: Slivovice osvobozuje nejenom mysl "...a proč mi neříkaj ten, co nejlíp kormidluje."
Andy: Nic si nepamatuju - totální bezvědomí.
Jednou takhle po ránu točim klikou hoblovky. Jarda

STŘIH - pořád jsme ještě v Sušici. Ale už máme aspoň zase zabaleno. Viki 28.6. 11.30

29.6. 2K

Ještě kapku ke včerejšku (28.6.). Výjezd ze Sušice klapal. Ještě v Sušici (uprostřed) jsme uskutečnili nákup a oběd. Také jsme zastavili v malém občerstvení. Když jsem kupoval piva, slyším hlas obsluhujícího (z kterého jsem neviděl hlavu): "To jste dojeli daleko!" Byl to chlapík, s kterým jsme se viděli před dvěma dny nahoře v Sušici. Dále už cesta probíhala dobře. Při přenášení mi Kříža špatně přidržel loď a já (rychle vystupuje) sjel jez po boku. Pak jsme se zastavili na 1 v jedné pěkné hospůdce na konci Sušice. Na Jardu už toho bylo asi moc. Asi už byl kapičku rozlazen, páč kromě obligátního: "To je blbost, vole." Řekl: "Pěkně mi serete." Pak jsme se s Andy v celkem přehledném kuse mále cvakli. Skončilo to jen vybíráním značného množství vody. Kemp a večer popíše někdo jiný.
Viki

PS: Kdo chce ztratit poslední zbytky duševní pohody, ať vyrazí s Vikim na kormidle. Kromě toho, že jsme šněrovali řeku zleva doprava a stupínek jeli pozadu, se toho zas až tak moc nestalo. Asi začínám být celkově otupělá. Ať žije fernet!
Andy

Tupost je tupost. Proč sakra musíme pracovat duševně, když je blbům určitě tak krásně.
Chtěl bych být buldozeristou...
Nebo kopáčem...
Nebo kropáčem...
Chtěl bych být událostmi vláčen...
Jarda

Jarda už odešel. Předtím ještě sdělil společnosti svůj dojem z kávy: "To kafe s tim whiskey-fucking-creamem je kurevsky dobrý, vole." Omylem, ale jen opravdu omylem mu byl objednán Fernet. Dany pro něj šla, aby si ho šel vypít. Jarda se za chvíli vrtil s Dany přes rameno se slovy: "Ale na 1/2." Dany pila první. Jarda ji korigoval slovy: "Jen 1/2-ku."
Viki

Ještě k druhé noci v Sušici (27.6.) - únava háčků po odpolední pitce, ale prospali se přece na louce mezi pobíhajícími dětmi. Přijeli další členi KP. Další pitka, dokonce i tanec - těžká romantika s nočním lesem kolem... Po zavření hospy končíme u táboráku. Jsem odvlečena svým kormidelníkem do stanu nemaje šance protestovat.
Další večer (28.6) - krásný kemp u Rábí. Zajímavá diskuse - já, Andy a Kříža, ostatní padli. Den nato - výlet na hrad Rábí, který byl uzavřen.
Pokračuji příště Daniela

V Rábí jsme poobědvali, pak jsme si prohlédli okolí hradu s rekvizitama. Nejvíc nás zaujal asi 1 m dlouhý a 20 cm široký penis s trnama. Asi mučící nástroj. Fuj...!
Pak jsme vyjeli, "lehce" jsme se vykoupali (s Vikim) a zakempovali jsme za Horažďovicema. Strávili jsme krásně romantickej večer u ohýnku (do půl pátý ráno) a pak jsme v mraze, jinovatce a za stálého zpívání Vikiho o ledové sluji ulehli. Skvělá práce.

1.7. 2K Strakonice

Tak a je to konečně za náma. Duševní toaleta byla skutečně všestranná a vyčerpávající. Prostě spíš duševní klystýr. Teď už zbejvá jen spláchnout.
Jinak to předčilo moje očekávání - počasí akorát, žádný lidi,... jen vody mohlo bejt trochu víc. A ta romantika....
Jarda

Dojmy z posledních sil - super voda předčila všechna moje očekávání - těžká duševní i fyzická relaxace. Ještě nikdy jsem nepožila tolik různých alkoholů v tak krátkém a intenzivním sledu. Za zvláštní zmínku stojí hudební kreace KP členů, které snad předčily i hudební originály. Jako po většinu času nejmladší dospělý člen výpravy můžu zodpovědně prohlásit, že jsem se zas lecčemus přiučila.
Daniela

No, byla to opravdu neskutečná romantika. Je vidět, kdo dělal ty chlastačky. Když tu není Jany, Rady, Lerby, Magg a.p., tak jsou ohýnky, "Divoké koně", pohodička. Škoda jen, že se člověk stejně nevyspí. Ono, když se ty divoký koně hrajou do pěti do rána...
Bylo to opravdu SUPER,
Chybu udělal, kdo nejel.
Viki
P.S.: No, na rozdíl od p. Martana musím říct, že by rozhodně neškodilo více vody a víc slunce.

Tak s tím jsem 100procentně zajedno. Ale zase v zimě prý člověk rychleji vystřízliví, což můžu potvrdit, protože mi v podstatě ani jednou nebylo špatně, a že mělo být po čem.

2.7. 2K

Loďky jsme sice už sundali z vody, ale akce měla pokračování v podobě úplně maximální zábavy v Petrovicích. Tanec, zábava, až do rána. Už jsem se takhle dlouho nevyblb.
Viki

"Šel pes do lesa a potkal dlažební kostku..." Zábavička největší. Bylo to skutečně takový spláchnutí za tou duševní hygienou. Taková zábava ukazuje, jak se u nás přes odpor státní zprávy úspěšně rozvíjí občanský život.
Jarda

Sobota. Střih. Sušice. Střih. Sobota a mezitím neskutečný týden plný duševních výplachů. Prostě pohoda. Střih. Brutální zábava a 6 zběsilých tanečníků.
Motto zábavy: Co je brutální, to je normální!
Když jsme vybíhali na parket, ostatní - místní nám uctivě ustupovali a uznale pokyvovali hlavama. Jo Brutus, je Brutus.
Andy

Včerejší skvělá tečka v podobě taneční zábavy mě nad míru překvapila stejně jako taneční umění členů KP. Podobnou taneční zábavu do mrtě tělesných sil jsem zažila naposledy v nácti a podobně mě na parketě znavil snad jedině profesor chemie na maturitním plese. Perfektní tečka za perfektní akcí.